2014年4月4日 星期五

香港快運面試 之 實食冇痴牙(我以為)

Date back to 6/11/2013

當時呢個時間我已經遞左辭職信
我個時去in 之前仲苦惱緊: 死啦, HKE淨係飛來回線, 我究竟做唔做份工好呢~~~~
舊同事冷冷一句劈埋唻: 人地請你先算啦, 人地 HX/ UO 淨係請靚女架咋

O…Noted. 咁即係冇行啦!?
毒_切忌有自信, 我的確 FF 得太多,
照去, 當拎 in FA 經驗

First In:入房前要填 Reference Check 同申請表格(可先晌 HKA 求職頁面下載, 填好痴埋相帶定去更方便~), 大家準備定相一張、學歷及工作經驗副本,

Arm Reach: 女仔要除鞋, 男仔唔洗除鞋, 要過208cm

入到房, 八位 Interviewees, 三位 Interviewers

首先逐個企起身, 每人自我介紹一分鐘
It’s just a piece of cake (我以為)

之後 Interviewers 會比一堆雜物我地,
叫每人揀其中一樣野用普通話 Present 一分鐘
檯面有: 麥當勞茄汁一包﹑木筷子﹑牙籤﹑紙巾一包﹑支裝水一支 (其他唔記得)
我當時揀中左木筷子, 覺得呢個 choice幾易 elaborate
(廉航/成本/清潔工人/木筷子)
It’s just a piece of cake (我繼續以為)

做完普通話 Present 之後又再轉返用英文做 Group Discussion
八個人分成兩組, 即每組四人, Present 時間 6 分鐘

Topic: What are the benefits of low cost carrier and legacy carrier?
始終 HKE 係廉航, 都估到有可能會被問到有關既問題
當時我地組係支持做 legacy carrier 既
面試前都有上網search 下廉航 VS 傳統航空既特點, 背晒 points
我係最尾一個 present, 淨返唔夠 30 秒時間開口,
快快手講多兩個 points 已經夠鐘
It’s just a piece of cake (我繼續以為 x 2036)

之後 Interviewers 就出房傾, 我地就繼續留晌房等運到..
兩分鐘之後, Interviewer 就只係叫左一個人留低
其餘既可以離開

咁當然, 被選中的細路並唔係我
當時既心情就好似比雷劈中咁
跌到落谷底, 負能量漫天飛舞
連行過既花草樹木都會枯死

我以為申請廉航既 FA, 要求會低 D
我以為自己做呢份工係 Over Qualified
我仲以為我自己要煩點樣 reject offer
咪 FF 啦好嗎?

其實我都知道自己有呢 D 諗法真係好錯好錯,
事實上係我自己能力不足, 太自以為是
我最應該做既係檢討自己, 而唔係去埋怨個面試選人制度

不過最灰既事實就係: 連 HKE 都 First In止步

1) ********* 究竟仲有咩 Airline 肯請我? *********
2) ********* 究竟我仲 in 唔 in 落去好!?? *********

腦交戰!

HKE Interview 既三日之後就係我所講既: 沉默是金阿聯酋面試
下回繼續分解

沒有留言:

張貼留言