2014年4月25日 星期五

痛苦的轉機

講返搭新航去袋鼠國既經歷,首先我為左貪平,我今次係揀左轉機既...你地都知啦,我咁大個人都係第一次遠行,我真係諗都冇諗過轉機去旅行係咁 hardcore 既一回事。

總之,三個字......冇! 下! 次!

嘩,見到 ZUJI 訂新航 HKD 5600 往返香江 / 袋鼠國,仲平過魚翅既 fanfare,仲可以比我白馬王子 A380 載我遠行。諗左兩秒,買!!!!!!!!!!!!!!!!!

-----------------------------------

短途機 香江 to 星洲
機程 4 小時

我係坐 Economy 3-4-3 既 3,即飛機右排。當時我係坐晌中間,右手邊男士係香江人,左手邊位女士係星洲人。成日都聽到好友 Magmag (同為魚翅空姐一名,BFF,將來文章出現率應該會奇高)訴苦話星洲人難服侍。今日只係坐隔離都領教到....

星洲女任何時間同新航既 staffs 交收時(例如收 nuts / 收熱毛巾 / 派餐 / 還毛巾 / 收餐)佢都是唔會直接遞比個 staffs,而是遞比我的,呢樣其實我覺得只係舉手之勞亦好樂意去幫忙,可能 A380 既 window seat 真係隔條 aisle 好遠遠遠遠遠呢...

派餐時,我遞個餐比佢而佢又接實個餐之後開始望死我(眼尾見到,因為我當時已經同我份飛機餐 interact 緊)一路食一路感覺到個眼神冇放過我,(唔對路)我再望一望佢,原來佢張食飯檯仲未開等緊我幫佢開!!! 整乜鬼你唔一早開定!?! 幫佢開完檯,佢都冇開金口講「唔該」....(我好肯定佢口齒伶俐,因為前排三個位都係佢既屋企人,佢係有開口同佢地講野既)

神來之筆係當大家都食完個飛機餐時,佢突然伸隻手埋唻將我個餐盆轉 90 度,由打橫轉成打直,然後! 再將佢份飛機餐餐盆放埋落我張檯度!!!!!!之後佢就施施然收好張檯然後準備入眠。

我望住面前兩個餐盆呆左,我諗:也許您要睡一睡,也許你望見空服員正開始收餐,也許你知道呢兩個餐盆根本不會阻礙到我看電影。

星尊貴,你知道嗎?方仗(我)份人真係好小器,其實 all I want is your 「唔該」...

不過我對星洲既完美印象係絕對唔會比星尊貴係影響到架!! 新航師姐真係又靚又溫柔體貼又笑得甜...(下冊一千字....

-

-----------------------------------
時間去到我回程既航機

長途機 袋鼠國 to 星洲
機程 8 小時


由袋鼠國回星洲途中,然後再轉機返香港。到左星洲係 12:30AM..之後要晌機場訓過夜,等到 7:30AM 先可以再上機............唉!! YOLO!! 未訓過機場又點算一個出色既浪子~!? 是咪先是咪先是咪先?

搭長途機塊面同個頭都油淋淋、個口又臭排牙又鞋、條腰又痛、眼又
乾鼻腔又乾喉嚨又乾咀唇又乾。

但眼見靚女新航空姐著住件又窄又唔透氣(好似係)既制服、化全妝
、然後好 elegant 地"不"雪糕比我食,當我食完之後仲笑得好甜地問我飲唔飲茶(係呀!!!!佢對住我笑呀~~~~~!!!無限心心心心心心)

究竟每個飛天人係點克服無限 long haul 輪迴?(好彩魚翅派雪糕時係成杯派)

新航長途機大發現:

1)會派兩次熱毛巾,當我第一次收到之後就立即撻上塊面熱 fu,但隨即發現隔離位靚仔洋人用唻抹檯....然後我硬係覺得
塊面痕痕地....

2)會比對好似襪仔比你,其實我都唔知用唻做乜,我見到隔離個洋
人除左對鞋,然後再笠住佢自己本身對襪。嘩!! 即刻跟埋佢除鞋,學佢咁著,我諗對野點都唔會用唻笠手掛?!

沒有留言:

張貼留言