2014年4月2日 星期三

我個 Facebook page 終於穿零啦!! 好滾動!!!!!
呢十幾個 Like 對我唻講極重要
存在感突然急升
哈哈, 繼續多謝有睇呢個 personal blog 既你
有唔明 inbox 問我, 我個個都一定會覆
快點喜歡我~~~~~~ 繼續宣傳:


https://www.facebook.com/szetongayan
 ----------------------------------------------------------------------


尋日同一位朋友傾計時傾過一個最誇張既分享
有個女仔一共 in 左 23 次 FA, 最後最後終於成功做到 BA 空姐
23 次呀!!!!!!!!!!!!! oh! my! god!


如果故事主角換轉係自己會點呢?

我堅唔堅持到最後一刻呢?

由谷底抽身再展翅高飛並唔容易
佢既故事真係好 Impressive!!

做到 BA 既眼界肯定比入 HX, KA, UO 更廣更闊
相信佢回望返投考時既辛酸, 一定覺得無比甘甜 (即係簡單四個字: 苦盡甘來)


有理想的你們一定一定一定要加油!!
高空見~





 





沒有留言:

張貼留言